Og det var januar

Vejret i Januar var mildest talt kedeligt, og vi brugte ufrivilligt de fleste af dagene indendørs. Heldigvis så var der også et par gode dage ind i mellem, hvor vi blandt andet kom i Hareskovn et par gange. En gang før Karl Emil blev klippet: og en gang efter, hvor mor og Nana også var […]

På visit i Ølsted

Mine gamle venner fra Vietnam har købt et sommerhus i Ølsted, og da det igen var tid til en lille reunion, så gav det næsten sig selv at det var der det på trods af det kolde vejr, skulle holdes. Vi pakkede derfor bilen og tog afsted for at mødes med Ole, Jonas og Cille […]