Vi har bygget en Iglo!

Lørdag var der iglobygningskonkurrence i Sanabugten. Det passede ret godt med Nanas lur, så vi kunne gå derned mens hun sov. Da hun vågnede blev det dog lidt for koldt for hende, og Louise måtte desværre tage hjem med hende lidt før vi var helt færdige. Karl Emil havde til gengæld en af sine bedste […]